WITAM!

Cześć, jestem Maciek, choć niektórzy z was mogą mnie znać z sieci jako Lasarda. Witam na moim blogu na którym umieszczać mam zamiar moje raporty z sesji, artykuły itp. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

niedziela, 20 marca 2011

Pokemony i Wielki Cthulhu?!

Człowiek myśli, że nic go już nie może zaskoczyć, aż tu nagle bum! Kumple pokazują mu coś co zwala go z krzesła i przyprawia o palpitacje serca albo o napad głupawki, czy też coś innego.
To drugie spotkało mnie dziś gdy kumple po sesji InSpectres pokazali mi to:

http://www222.pair.com/sjohn/pokethulhu.htm


W systemie tym gracze łapią i szkolą swoje własne Pokecthulhu- wynik pożycia seksualnego pokemonów i stworów z prozy Lovecrafta. Stworki trzymają w specjalnej księdze- Pokenomiconie, który zastąpił Pokeballa. Sami natomiast zamiast trenerami nazywani są Kultystami.
Świat gry jest pokręcony, mechanika wydaje się prosta* a podręcznik zrobiony w bardzo zabawnym stylu- wstęp do tej niewielkiej trzydziestostronicowej książki zrobiono w formie komiksu w którym wyśmiewa się wszystkie aspekty sesji.
W podręczniku zamieszczono nawet jedną w pełni opisaną przygodę i krótką kampanię.

*Wydaje się, ale o tym przekonam się w Czwartek bo właśnie na ten dzień zaplanowaliśmy sobie sesję.
To jest na razie tylko mała polecanka, jednak po pierwszej sesji mam zamiar spisać raport w którym trochę dokładniej opiszę moje odczucia do tego systemu.

2 komentarze:

  1. Hah, czego to ludzie nie wymyślą. Już widzę te pełne zgrozy i świętego oburzenia spojrzenia i krzyki gorących fanów Lovecrafta. Śmiesznie, śmiesznie. Ale i tak w to raczej nie zagram. :D

    Przy okazji, dodaję bloga do obserwowanych. Przy okazji, zapraszam do siebie. Weź udział w Karnawale!
    http://k20.radio404.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka razy myślałem by wziąć w tym udział, ale jakoś nie mam sił na pisanie "pod temat". Wolę sam je sobie wybierać. Choć jak na razie sam blog służy raczej bardziej pod APeki, ale czasem zdarzy mi się jakiś inny pomysł.
    Jeżeli kiedyś będzie jakiś temat który mnie zainspiruje to na pewno się dołączę do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń