WITAM!

Cześć, jestem Maciek, choć niektórzy z was mogą mnie znać z sieci jako Lasarda. Witam na moim blogu na którym umieszczać mam zamiar moje raporty z sesji, artykuły itp. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

niedziela, 25 września 2011

SWEPL: Weyard - za Króla i Ojczyznę! Sesja XIV

Dzisiaj będzie krótko... nawet bardzo.


Uczestnicy:
a) Ja: MG,
b) Wiron: sir Cador z Wybrzeża - Palladyn Jupitera.
c) Kelly: sir Tallamir z Wybrzeża - rycerz i dowódca wojskowy.

 Sesja była bardzo krótka gdyż po niecałej godzinie "urwało mnie od internetu". W trakcie sesji gracze bardzo szybko i bezproblemowo zabili ową maszkarę która w trakcie wizji sprawiła im tyle kłopotów. Później udali się do kolejki i wykupili sobie miejsca. I na tym koniec sesji... i całej kampanii. Po takim czasie już trochę zmęczyliśmy się Weyardem, a do tego zaczęliśmy grać w Evernighta (prowadzi Planetourist), który bardziej nam się spodobał. Po za tym dwie kampanie fantasy jednocześnie to dla mnie za dużo i jak zakończymy kampanię Evernight to na długo będę miał dość typowego fantasy.

 Parę dni temu w końcu odkryłem co było nie tak z moim adapterem wifi, więc za niedługo znowu będę coś prowadził. Tylko na razie nie jestem przekonany co...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz