WITAM!

Cześć, jestem Maciek, choć niektórzy z was mogą mnie znać z sieci jako Lasarda. Witam na moim blogu na którym umieszczać mam zamiar moje raporty z sesji, artykuły itp. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

piątek, 17 lutego 2012

ZjAva - 2 sesje

Czego RPG-owy no-life nie zrobi, żeby sobie pograć. 7 godzin jazdy pociągiem do WaWy tylko po to, żeby spotkać starych znajomych i zagrać/poprowadzić kilka sesji :D

A co do prowadzenia: mam zamiar poprowadzić tam 2 sesje, ale jeszcze nie ustaliłem ich godzin, gdyż wpierw chce zobaczyć na co sam się zapiszę.
Obie sesje na mechanice SWEPLa ale w dwóch różnych światach:



1) Sensacja i Przygoda - BG należą do nietypowego biura detektywistycznego "Sherlock Cars" zajmującego się sprawami związanymi z samochodami - poszukiwanie skradzionych wozów, windykacja nie spłaconych rat, przemyt samochodów. W tych latach samochodów wiele jeszcze nie było, ale były coraz bardziej popularne a niektóre dość drogie jak na tamte czasy, więc biznes z tego jest niezły a i konkurencja mała.

Tytuł: Sherlock Cars
System: Savage Worlds: Sensacja i Przygoda
GM: Lasard
Gracze: 2-4
Czas: 3-4 godziny.

2) Superbohaterowie (Peacekeepers): typowy dzień superbohatera - świat jest w opałach, więc trzeba mu ratować dupę i wszystkie te małę pryszcze na nim zwane ludźmi. Tym razem ludzkości zagraża samozwańczy bóg który jeszcze w czasach przed narodzinami Chrystusa napastował śmiertelników. Ktoś go wtedy pokonał, jednak teraz wrócił i tylko Superbohaterowie Graczy mogą go powstrzymać!

Tytuł: "Bóg nie z Olimpu"
System: Savage Worlds: Superbohaterowie
GM: Lasard
Gracze: 2-4
Czas: 3-4 godziny.

Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz