WITAM!

Cześć, jestem Maciek, choć niektórzy z was mogą mnie znać z sieci jako Lasarda. Witam na moim blogu na którym umieszczać mam zamiar moje raporty z sesji, artykuły itp. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

piątek, 5 października 2012

Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Życiorysy

Zakończyłem drugi etap prac nad przeróbką gry Arcanum - życiorysami. W grze PC wybierało się je podczas tworzenia postaci i tworzyły one historię postaci (choć niestety już w samej grze nie były zawarte, więc brało się je tylko dla premii do cech). Przerobiłem te oryginalne korzystając z zasad Tworzenia ras z Patcha 2.0 i działają one tak, że modyfikują posiadaną rasę. Premie i kary jakie zawierają bilansują się, tak że rasa dalej pozostawać będzie na +2 punktach. Życiorysy wybiera się zaraz po wybraniu rasy, ale jeszcze przed rozdaniem współczynników i wybraniem Przewag/Zawad. Dzięki niektórym z nich można zacząć z jedna naprawdę wysoką cechą, ale będzie to znaczyć, że w czymś będziecie wprost beznadziejni i ciężko będzie wam to zmienić.
Lista życiorysów jest bardzo długa, gdyż mieści się na 9 stronach PDF'a. Większość z nich to przerobione oryginalne życiorysy z gry. Z oryginalnej listy musiałem kilka usunąć, gdyż kompletnie nie dało się ich przerobić jak np. nauczyciel, który w oryginale pozwalał uczyć towarzyszy swoich umiejętności, ale trochę słabszych w zamian sprawiając, że nie można było brać jednego towarzysza więcej, a przecież w SW nie ma żadnego limitu. Te usunięte historie zapełniłem jednak i to z nadwyżką kilkoma nowymi w tym trzema przeznaczonymi tylko dla bedokaan.

Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Życiorysy

Przy takiej ilości tekstu mogłem gdzieś się pomylić, więc proszę was o to byście mnie informowali w komentarzach gdzie popełniłem jakiś błąd, lub zapomniałem czegoś dopisać lub zmienić. oczywiście liczę też na rady dotyczące tego jak można by to było poprawić, jeżeli widzicie taką potrzebę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz