WITAM!

Cześć, jestem Maciek, choć niektórzy z was mogą mnie znać z sieci jako Lasarda. Witam na moim blogu na którym umieszczać mam zamiar moje raporty z sesji, artykuły itp. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

czwartek, 7 lutego 2013

Afterbomb Madness - Archetyp Driver


 Jakiś czas temu próbowałem na forum AM spisać archetyp Łowcy Głów, ale niezbyt to wychodziło bo przekombinowałem z Atutami i do tego postać była trochę zbyt ograniczona w tym co może robić (choć ma duży wybór w tym jak to robić).

Później zabrałem się za spisanie innej profesji, która wpadła mi do głowy, czyli kierowcy pojazdów. Tak powstał Driver, który całkiem nieźle został przyjęty na łamach forum PoBomby.

Teraz umieszczam go tutaj, by się pochwalić jak mi wyszedł. Obok wersja JPG. Plik z oryginalnym PDF'em znajdziecie na moim Chomiku (ma mniej niż 1 MB, więc możecie pobierać za darmo, bez rejestracji):

Chomikuj.pl Lasard - Afterbomb Madness

2 komentarze:

  1. Driver jest świetny, idealnie pasuje w klimat Pobomby, nie zrażaj się Łowcą, pewnie za jakiś czas znajdziesz do niego "złoty środek" ;)

    aha - coś nie działa "szukając kłopotów IV"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Szukając kłopotów IV" jest jeszcze w produkcji. Przez przypadek wcisnąłem zamiast "Zapisz" "Opublikuj" i musiałem szybko usunąć wpis, bo niestety nie ma opcji ukrywania wpisów. Dziś albo jutro raport powinien znaleźć się na blogu. A w na niedzielę planuję już kolejną sesję :)

      Usuń