Arka: na rozwidleniu szerokiej na 200 metrów rzeki w skały pomiędzy prawym i lewym nurtem wbił się centralnie bokiem duży rzeczny kontenerowiec, na nim później zatrzymało się kilka mniejszych jednostek - 10 małych, cywilnych kutrów, dwa promy rzeczne do przewozu aut, duży statek rybacki, a przed pół rokiem stara łajba turystyczna z bocznym kołem wodnym na której zamieszkał Will ze swoim kultem.
Ilość mieszkańców Arki aktualna/początkowa: 260/260
Aktualny poziom rozwoju/początkowy poziom rozwoju:
Zapasy żywności: 10/10
Kultura: 1/0
Technologia: 11/2
Potencjał bojowy: 7/0
Aktualizacja po sesji 1: Zgonów 0, Kultura +1, Technologia +9, Potencjał Bojowy +7
Projekty:
-Świątynia 2/5
-Umocnienia 10/10
-Klatka śmierci 5/5
Postacie Graczy:
-Fishmir (Dominik) - Mięśniak z mutacjami Wodnik i Nadludzki Refleks, który przyjaźni się z poławiaczką ryb Octellą, która tak samo jak on jest Wodnikiem; nienawidzi Machera Montiego za to, że jakiś czas temu go okradł; jego marzeniem jest domek nad jeziorem dla niego i Octelli w jakiejś spokojnej okolicy. Jest potężnie zbudowany i wygląda częściowo jak sum.
-Brainlooter (Szymon) - Szperacz z mutacją Siewcy Zamętu, który chce chronić kucharza Coocka który gotuje jedyne zjadliwe żarcie w Arce; nienawidzi Szperacza Kebaba za to, że w chwili zagrożenia zwyczajnie zostawił go samego w strefie; jego marzeniem jest znalezienie Sweet Kici, żelkowych łakoci Starożytnych.
-Will "B. Stonks" (Marcin) - Szef Kultu PraStarożytnych wierzących, że podręczniki do D&D które pokazał im Starszy prowadząc im świętą "sesję" tak naprawdę opisują historię tego jak żyli Starożytni nim porzucili magię i przyjęli całą technologię, która zrujnowała świat. Na sesjach Starszego grał magiem Billem Stonksem. Ma mutacje Magnetyzmu i Sprintera, musi chronić kapłana (Mistrza Gry) swojego Kultu Mata "Tracera"; nienawidzi Szefa cierpiących na chorobę morską członków Związku Za Wodowego Stalinosa, gdyż nie chcą przejść do wiary w ich religię; jego marzeniem jest rozszerzyć wpływ ich Kultu i przejąć władzę w Arce.
-Shockblast (Mariusz) - Monter z mutacją Owadzich skrzydeł (jak u karalucha), który musi chronić Kronikarza Hansa który zajmuję się nielicznymi książkami oddanymi do Krypty Brzasku; nienawidzi Szperacza Kebaba który zostawił go samego w strefie; jego marzeniem jest zbudowanie sobie wspaniałej, uzbrojonej fury.
-Eygor "Apakoh" (Rafał) - Kronikarz z mutacją Echolokacji, który musi chronić swoje wszystkie notatki, oraz przydzielonego do niego aspirującego młodego kronikarza Oliasa; nienawidzi kronikarki Verony z Krypty Brzasku, która ma zapędy autorytarne, ale w sumie to po prostu uważa, że kobiety nie nadają się na Kronikarzy, bo kiepsko piszą; jego wielkim marzeniem natomiast jest poszerzenie kultury w Arce i odkrycie historii Starożytnych.
Inni mieszkańcy arki:
-Starszy- opiekun całego Ludu, przez niektórych nazywany Staruchem lub Ojcem, aktualnie schorowany mężczyzna który nie pokazuje się poza swoim azylem, niektórzy sądzą, że tak naprawdę już.nie żyję, a Rafael to ukrywa.
-Rafael- Szef Krypty Brzasku i opiekun Starszego. Teoretycznie główny Szef arki. Praktycznie musi liczyć się ze zdaniem pozostałych Szefów.
-Stalinos- Szef Związku Za Wodowego, grupy składającej się głównie z Roboli, ale nie tylko, większość cierpi na chorobę morską i źle znosi dłuższe przebywanie na Arce i wszyscy członkowie są za tym by odnaleźć miejsce pod nową siedzibę dla Ludu.
-Puke- Szef który ze swoją małą świtą zarządza zbiornikiem na wodę. Dzięki swojej specyficznej mutacji kwasowej oczyszcza urządzenia do filtrowania deszczówki.
-Fritz- Szefowa Dzieciaków, gangu młodych buntowników którzy chcą całkowicie odciąć się od historii i wynalazków Starożytnych.
-Kebab- tchórzliwy Szperacz o obwisłej, wyczulonej skórze.
-Octella- opiekunka sieci rybackich i poławiaczka ryb, ma macki zamiast włosów, bliska przyjaciółka Fishmira.
-Coock- kucharz zajmujący się oprawianiem i przygotowywaniem wyławianych ryb. Ma kilka doniczek ze smacznymi ziołami którymi doprawia potrawy ulubionym klientom.
-Monti- Macher o wężowej twarzy, w imię interesów posunie się nawet do kradzieży.
-Mat "Tracer"- wygadany Macher, członek Kultu PraStarożytnych, gdzie jest prawą ręką Willa I ich Mistrzem Gry. Na sesjach Starszego grał Bardem o imieniu Tracer.
-Olias- młody Kronikarz, uczeń Eygora.
-Verona- Kronikarza z Krypty Brzasku, która chce by ich grupa przejęła pełną władzę nad Arką.
-Hans- Kronikarz Krypty Brzasku, zajmuje się nielicznymi zachowanymi księgami Starożytnych.
-Mak i Łowicz- Psiarz Mak wraz ze swoim psem, członkowie Kultu PraStarożytnych. Na sesjach Mak gra Łowcy.
Mapa strefy, stan początkowy:
-M22 - Arka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz