WITAM!

Cześć, jestem Maciek, choć niektórzy z was mogą mnie znać z sieci jako Lasarda. Witam na moim blogu na którym umieszczać mam zamiar moje raporty z sesji, artykuły itp. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

poniedziałek, 31 stycznia 2022

Mutant Rok Zerowy - Arka i Mieszkańcy

Mapa Arki, stan początkowy

Arka: na rozwidleniu szerokiej na 200 metrów rzeki w skały pomiędzy prawym i lewym nurtem wbił się centralnie bokiem duży rzeczny kontenerowiec, na nim później zatrzymało się kilka mniejszych jednostek - 10 małych, cywilnych kutrów, dwa promy rzeczne do przewozu aut, duży statek rybacki, a przed pół rokiem stara łajba turystyczna z bocznym kołem wodnym na której zamieszkał Will ze swoim kultem.






1- Łajba Brainlootera
2- Łajba Eygora
3- Łajba i warsztat Shockblasta
4- Kryjówka Fishmira w pokoju dostępnym tylko przez podwodną drogę
5- Statek Willa i jego Kultu PraStarożytnych
6- Azyl Starszego
7- Siedziba Krypty Brzasku
8- Domki Związku Za Wodowego
9- Zbiornik na wodę
10- Oprawialnia ryb i kuchnia Coocka
11- Siatka na ryby

Ilość mieszkańców Arki aktualna/początkowa: 260/260

Aktualny poziom rozwoju/początkowy poziom rozwoju:
Zapasy żywności: 10/10
Kultura: 1/0
Technologia: 11/2
Potencjał bojowy: 7/0

Aktualizacja po sesji 1: Zgonów 0, Kultura +1, Technologia +9, Potencjał Bojowy +7

Projekty:

-Świątynia 2/5
-Umocnienia 10/10
-Klatka śmierci 5/5


Postacie Graczy:

-Fishmir (Dominik) - Mięśniak z mutacjami Wodnik i Nadludzki Refleks, który przyjaźni się z poławiaczką ryb Octellą, która tak samo jak on jest Wodnikiem; nienawidzi Machera Montiego za to, że jakiś czas temu go okradł; jego marzeniem jest domek nad jeziorem dla niego i Octelli w jakiejś spokojnej okolicy. Jest potężnie zbudowany i wygląda częściowo jak sum.

-Brainlooter (Szymon) - Szperacz z mutacją Siewcy Zamętu, który chce chronić kucharza Coocka który gotuje jedyne zjadliwe żarcie w Arce; nienawidzi Szperacza Kebaba za to, że w chwili zagrożenia zwyczajnie zostawił go samego w strefie; jego marzeniem jest znalezienie Sweet Kici, żelkowych łakoci Starożytnych.

-Will "B. Stonks" (Marcin) - Szef Kultu PraStarożytnych wierzących, że podręczniki do D&D które pokazał im Starszy prowadząc im świętą "sesję" tak naprawdę opisują historię tego jak żyli Starożytni nim porzucili magię i przyjęli całą technologię, która zrujnowała świat. Na sesjach Starszego grał magiem Billem Stonksem. Ma mutacje Magnetyzmu i Sprintera, musi chronić kapłana (Mistrza Gry) swojego Kultu Mata "Tracera"; nienawidzi Szefa cierpiących na chorobę morską członków Związku Za Wodowego Stalinosa, gdyż nie chcą przejść do wiary w ich religię; jego marzeniem jest rozszerzyć wpływ ich Kultu i przejąć władzę w Arce.

-Shockblast (Mariusz) - Monter z mutacją Owadzich skrzydeł (jak u karalucha), który musi chronić Kronikarza Hansa który zajmuję się nielicznymi książkami oddanymi do Krypty Brzasku; nienawidzi Szperacza Kebaba który zostawił go samego w strefie; jego marzeniem jest zbudowanie sobie wspaniałej, uzbrojonej fury.

-Eygor "Apakoh" (Rafał) - Kronikarz z mutacją Echolokacji, który musi chronić swoje wszystkie notatki, oraz przydzielonego do niego aspirującego młodego kronikarza Oliasa; nienawidzi kronikarki Verony z Krypty Brzasku, która ma zapędy autorytarne, ale w sumie to po prostu uważa, że kobiety nie nadają się na Kronikarzy, bo kiepsko piszą; jego wielkim marzeniem natomiast jest poszerzenie kultury w Arce i odkrycie historii Starożytnych.

Inni mieszkańcy arki:

-Starszy- opiekun całego Ludu, przez niektórych nazywany Staruchem lub Ojcem, aktualnie schorowany mężczyzna który nie pokazuje się poza swoim azylem, niektórzy sądzą, że tak naprawdę już.nie żyję, a Rafael to ukrywa.

-Rafael- Szef Krypty Brzasku i opiekun Starszego. Teoretycznie główny Szef arki. Praktycznie musi liczyć się ze zdaniem pozostałych Szefów.

-Stalinos- Szef Związku Za Wodowego, grupy składającej się głównie z Roboli, ale nie tylko, większość cierpi na chorobę morską i źle znosi dłuższe przebywanie na Arce i wszyscy członkowie są za tym by odnaleźć miejsce pod nową siedzibę dla Ludu.

-Puke- Szef który ze swoją małą świtą zarządza zbiornikiem na wodę. Dzięki swojej specyficznej mutacji kwasowej oczyszcza urządzenia do filtrowania deszczówki.

-Fritz- Szefowa Dzieciaków, gangu młodych buntowników którzy chcą całkowicie odciąć się od historii i wynalazków Starożytnych.

-Kebab- tchórzliwy Szperacz o obwisłej, wyczulonej skórze.

-Octella- opiekunka sieci rybackich i poławiaczka ryb, ma macki zamiast włosów, bliska przyjaciółka Fishmira.

-Coock- kucharz zajmujący się oprawianiem i przygotowywaniem wyławianych ryb. Ma kilka doniczek ze smacznymi ziołami którymi doprawia potrawy ulubionym klientom.

-Monti- Macher o wężowej twarzy, w imię interesów posunie się nawet do kradzieży.

-Mat "Tracer"- wygadany Macher, członek Kultu PraStarożytnych, gdzie jest prawą ręką Willa I ich Mistrzem Gry. Na sesjach Starszego grał Bardem o imieniu Tracer.
-Olias- młody Kronikarz, uczeń Eygora.

-Verona- Kronikarza z Krypty Brzasku, która chce by ich grupa przejęła pełną władzę nad Arką.

-Hans- Kronikarz Krypty Brzasku, zajmuje się nielicznymi zachowanymi księgami Starożytnych.

-Mak i Łowicz- Psiarz Mak wraz ze swoim psem, członkowie Kultu PraStarożytnych. Na sesjach Mak gra Łowcy.

Mapa strefy, stan początkowy:

Ważne sektory:
-M22 - Arka













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz